onsdag 1 juli 2009

Hyllning till bloggen...

Jag älskar verkligen det här fenomenet med bloggar. Jag älskar att läsa andras och jag älskar att skriva i min egen...

Jag har bloggat sedan...(måste tjuvkika) april 2008. Så ett år och tre månader.. Inte så illa! Tiden har verkligen gått fort.. Känns som att det var igår jag startade upp den. Men jag gillar det verkligen...

När jag startade visste jag nog inte riktigt vad jag ville med den.. har ju inget speciellt tema utan jag bara skriver, utan att försöka skriva vackert :D Försöker blanda tankar med händelser. Tycker själv det är roligast att läsa en blandning av detta i andras bloggar. Bara ytlighet blir inte så intressant faktiskt... men det är ju bara min åsikt det. Sedan vad jag skriver i min egen är ju inte för att glädja någon annan utan just mig själv, jag skriver precis om det jag känner för. Går absolut inte att skriva om allt. Vissa känslor, tankar och händelser vill man ha för sig själv. Kallas det integritet månne? :)

Vad ville jag med detta inlägg egentligen... inte ett skit tror jag... Ville bara plita ner min glädje för bloggar.. O till alla andra - fortsätt att blogga!! Skoj att en viss vän har gjort återtåg i bloggandet.. me like... Å andra sidan har en annan försvunnit.. Men det var mindre oväntat ;)

Nog om det...

Idag har det varit en ganska tuff dag på jobbet.. igen.. Varför tar inte folk semester?? Kom hem efter kl nio.. Det är lite väl sent.. Blir ju inte så mkt kvar av dagen direkt. Men kvällen har iaf spenderats framför datorn o till sällskap hade jag en röv.. inte så tokigt :)

Inga kommentarer: