fredag 10 juli 2009

En annan del av mig

Ibland händer det att jag går igenom o läser gamla inlägg som jag skrivit. Det är som oftast en väldigt trevlig läsning - för jag minns tillbaka om saker som jag gjort, upplevt och känt. För det mesta så är det ju roliga saker som jag minns tillbaka till. Riktigt tråkiga saker som påverkar mig negativt har jag inte skrivit om. Just för det ofta i de lägena handlar om mina innersta känslor och de vill jag faktiskt inte publicera på Internet alltid... Som min vän så vet man om dessa saker i alla fall, men om man inte är min vän så tycker jag heller inte att man ska veta dessa saker om mig. Faktiskt...

Jag kom i alla fall underfund med att det var en ganska stor del av mitt liv som jag nästan utelämnat totalt... Kanske för att det är för mycket känslor inblandat i den delen? Kanske av respekt för andra? Kanske för att jag medvetet velat hålla vissa saker hemliga för alla andra än mig själv? Kanske för att om jag skulle skriva om allt det så skulle bloggen bli ganska tråkig?

Jag är ganska saker på en kombination av alla de där tre sakerna.

För några veckor sedan så tog jag mig ur en så kallad gråzon (känns som ett skämt nu), gick ganska bra ett tag men har tänjt lite på gränserna nu i veckan tror jag minsann... Mina gränser som jag satt upp för mig själv. Men så här i efterhand så ångrar jag inget.. MOHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Blicka framåt - hur många gånger ska man behöva skiva så :P

4 kommentarer:

Unknown sa...

jag vill ha lite mer "Lisa ordspråk! tack!! det var länge sen sist tror jag. för länge, länge sen använde du dig av mycket sånt. puss

Ass sa...

"det löser sig sa katten som åt en lampa" :D

Rhöös sa...

Fan, jag hade den ju på tungan men så försvann den :(

Lisa-ordspråken börjar försvinna...

Uppdatera mig på "den med kockarna" =)

Lisa Eriksson sa...

Många kockar små... ;)