onsdag 8 juli 2009

Känslan av välbehag..

Har den just nu... Vet inte ritkgit hur jag ska beskriva den.. Men den är så otroligt skön och jag har nästan lite rysningar över hela kroppen..

Att jag känner så just nu är av den enkla anledningen att städerskan på jobbet städar runt här lite på och runt mitt skrivbord... Lite i bakgrunden så där. Och jag känner mig så omhändertagen.. Det är så skönt...

Känslan fås ju även vid situationer som tex någon pillar mitt hår helt frivilligt ;), eller varför inte ger massage helt oväntat... Gud vad man känner välbehag då! Inte så konstigt att man får känslan då eftersom man faktiskt blir berörd.. Det som är lite häftigt är att det kan kännas lika behagligt för att någon dammar bordskamratens skrivbord :)

Så nu ska jag njuta vidra någon minut och sedan jobba lite :)

7 kommentarer:

Rhöös sa...

Haha, den välbehagskänslan kan jag inte riktigt säga att vår städerska ger mig...

Men en spontan massage eller hårpillning är underbart! Det skriver jag under på :)

Lisa Eriksson sa...

Det är nog jag som är onormal gällande städerskan :D

Ass sa...

Jag blir förbannad för att jag måste flytta på mig istället... Men det är jag då...

Anna P sa...

Jag känner nog också som Astrid. Hinner väl inte stå o vänta på att städerskan ska bli klar heller. Men igår gjorde hon något annorlunda, hon städade på morgonen - innan jag kom till jobbet. Good thinking! =)

Däremot, me like hårpill o massage!!

Lisa Eriksson sa...

Jag behövde inte flytta på mig... Hon dammade rumtomkring mig.. Så det var inte ansträngande.. bara skönt :D

Ska be henne pilla i mitt hår nästa gång med :D

Rhöös sa...

Hahaha, det tycker jag absolut du ska be om Lisa!!

Ass sa...

Jag tror inte hon vill... Hon tycker nog mest att du stinker sprit ;) och säger det dessutom :P