måndag 20 juli 2009

Äntligen hemma?!

Iaf hemma, inte så mkt äntligen över det...

Har varit i Dalarna nu sedan i onsdags. Det har varit otroligt lugnt och skönt... Avslappning de lux! Hängt mycket med familjen och vi har roat oss med att spela spel, bada, motionera, åkt på älgsafari (bara en älg i år) samt lekt en dag i Mora. Så det har varit riktigt trevligt! Helt avskärmad från omvärlden men vad gör väl det för några dagar så där. Tog med mig ca 30 mygg/blinningbett hem men de slutar nog snart att klia :P Jag kan säga att jag är omåttligt poppis hos de små djuren. Tur att man är poppis nånstans ;)

Idag blir det ett besök hos frissan. Var ett tag sedan om jag säger så... Oops...

Sen blir det en snabb tur till Sthlm för att förhoppningsvis "bli av" med bilen... Weee!!

Over and out..

5 kommentarer:

Sandra sa...

Vart finns älgsafari?

Unknown sa...

Stackars lilla Lis...läste samma dag som du åkte upp dit att det var stora problem med myggorna i Dalarna i år.Då tyckte jag mycket synd om dig för jag vet ju att du är omåttligt populär =)Puss

Rhöös sa...

Lästa i Astrids blogg om bilen, typiskt och trist!

Men du kommer snart sälja den ändå. Vilket känns lite tråkigt det med för det är en bra bil =)

Så till det viktiga. VILL SE BILD PÅ NYA FRISYREN!!!

Puss!

Rhöös sa...

"Vi kan segla varor"... lala la...

Lisa Eriksson sa...

Sandra - den var i privat regi. bara köra ut i skogen med bilen o smyga fram längs kalhyggena :)

Jenny - Jag var poppis som vanligt... fyyyy

Rhöös - ja det var surt :S

*vi kan segla varor*
Sjunger för fll hals :)