tisdag 7 juli 2009

Min tisdag

Hade planer på att gå ut o få lite motion idag.. Men skulle bara vila lite när jag kom hem.. Har ju varit så trött nu några dagar så behövde fan vila..

Vaknade dock upp två timmar senare.. Inte alls sugen på att gå ut.. Så idag har det blivit till att mysa i soffan istället.. Jag behövde det ;)

Annars då? Nej men lite ångest har jag haft idag... Skönt att jag inte är ensam om att ha det då utan får ha det tillsammans med en vän, hahaha... Man ska för övrigt inte ha ångest... Visst kan man ångra saker som man har gjort men när man faktiskt gjorde dom så ville man ju (förhoppningsvis) göra det man gjorde.. Så ångest är helt onödigt.. Så det så!! Ha aldrig ångest!! Blicka framåt istället och se till att leva i nuet..

6 kommentarer:

Ass sa...

Du fick ju bara lov att sova en halvtimme :@

Rhöös sa...

Slappardag för mig också. FB och So you think you can dance :)

Men nu är jag trött och måste ut med hunden. Hua. Jag ska ju inte gå kvällspromenader...

Lisa Eriksson sa...

Åh nej jag glömde bort två saker igår... dels att jag inte fick sova mer än en helvtimme men även att kolla på so you think you can dance.. äsch då..

Men Anna - vad har vi sagt om kvällspromenader... sluta upp med dom!

Rhöös sa...

Jag vet. Det var VÄLDIGT läskigt att gå ut. Den som såg mig från sitt fönster då måste trott att jag var paranoid där jag gick och kollade hörn och höll uppsikt åt alla håll :)

Men det var ju för att jag fastnat framför So you think you can dance och då kunde jag inte gå ut förrän efteråt...

För JÄKLAR så bra det var. Det blir bara bättre och bättre för varje år. Igår var förta tävlingen och de är GRYMMA!!!

Tänk om man kunde dansa!

Lisa Eriksson sa...

Jag måste verkligen komma ihåg att kolla nästa gång... Älskar det programmet ju!!

Vi får ha so you think you can dance-kvällar :)

Rhöös sa...

Kväll ett avklarad :)