tisdag 25 augusti 2009

Tillökning

Jag har fått en bäbis i min lilla familj.... Storebror vakar här över den lilla
Se de kommer överens riktigt bra!
Bäst av allt är att jag inte behövt att uppfostra den lilla nya bebisen alls. Jag lämnade den till min alldeles egna nanny och nu har den lärt sig hur den ska uppföra sig för att få mycket kärlek från mig så jag är såååå nöjd!! Hur skulle jag klara mig utan min nanny, hihihi...


Puss puss barnet mitt!! Blir du jobbig så kommer nannyn det vet nu... fast du har det rätt bra där med ja jag vet det, kanske till och med bättre än hos mig ;) Nej då du har det så bra hos mig så.. Får leka med dockor, prata med komipsar och se på massa bra serier! Vi kommer ha det så bra tillsammans!!

<3

2 kommentarer:

Rhöös sa...

Den är så fin!! Ni är så lika dessutom =)

Rhöös sa...

Vi kanske ska ha play-date någon dag så våra barn får leka med varandra?