måndag 10 augusti 2009

Obrydd

Jag vill inte vara så här obrydd som jag är. Jag bryr mig lixom inte om alls något egentligen. Läser jag något i tidningen så har jag glömt det efter en liten stund, just för att jag inte bryr mig. jag har dålig koll på vad som händer i omvärlden. Just för att jag inte bryr mig.

Jag har inga speciella intressen som jag vet mycket om. Iaf inga intressen som passar att diskuttera om i en grupp med människor. För jag tror inte mina arbetskamrater bryr sig om mina spekulationer om hur laguppställningen i IBF damer blir denna säsong. Det bryr jag mig däremot jättemycket om o kan prata om hur länge som helst (med ngn annan som är intresserad).

På fikarasterna på jobbet sitter jag oftast ganska tyst. Alla andra pratar om ngt ämne som uppenbarligen alla har något tyck och tänk om. Alla utom jag känns det som... Det är inget kul att fika då :(

Vad ointresant jag borde vara i andras ögon. Har ju inget viktigt att säga..

Bara en liten reflektion jag fick så här efter fikapausen i kuddhörnan...

Ska testa att skriva upp ämnen som alla andra pratar om.. Ämnen jag känner att jag inte har ngt att säga om.. Ska även skriva upp de ämnen där jag är med i snacket så att säga. Så får vi se om jag är normal eller inte - kan ju faktiskt vara så att alla andra bara vill prata om tråkiga saker! ;) ;) ;)

4 kommentarer:

Ass sa...

Vem bryr sig liksom?! ;)

Rhöös sa...

Förmodligen pratar dom bara om tråkiga saker. Du får komma och prata med mig istället!

Knutsson sa...

Var inte så självkritisk det blir bara jobbigt i längden, fokusera på saker och ting som du är bra på istället.

Lisa Eriksson sa...

Tack för tipsen :)