fredag 10 december 2010

Blir bra på kort

I tisdags hade vi även fotografering på jobbet. Vännen Claes var anlitad för att ta profilbilder på oss anställda. Jag brukar tycka det är väldigt jobbigt att le naturligt på kort (utan alkohol i blodet - med alkohol i blodet älskar jag att vara med på kort) men i tisdags kändes det som att jag fick till det! Tror faktiskt att jag är ganska nöjd med bilderna. En kommer garanterat komma upp som ny profilbild på fejjan.

Annars fick jag ett väldigt bra tips från Rhöös om hur man skulle få till ett bra leedende på bild... Man säger helt enkelt *hmmmm*, eller var det kanske *mmmm*

Visst gav det ett bra resultat??
Eller inte....
Tog säkert 10-15 bilder och jag såg helt CP ut på precis varenda bild. Om denna bild var den bästa så säger ju det en hel del om hur bra detta knep funkade på mig ;)

2 kommentarer:

Ass sa...

Ni ser ärligt talat mest fjortisfnissiga ut :) Söta fjortisar dock :)

Rhöös sa...

Äsch, vi kanske bara måste öva på det här med hmm ett tag :)