onsdag 15 december 2010

Pigg eller?

Nej verkligen inte...

Under alla veckans vardagar så är jag både kvällstrött och morgontrött... Hur skoj är det?
Ibland trotsar jag min kvällströtthet och är uppe jättejättesent vilket gör mig ännu mer morgontrött... Ingen bra kombo!

På helgen då?
Då har jag svårt att uttala mig om ifall jag är kvällstrött... skulle inte tro det.. men istället är jag morgonpigg! Vaknar som oftast rung 0830 - hur skoj e det då? På helgen vill man ju i alla fall sova till efter nio... Men inte det!

Vaknar man runt åtta kan man iaf roa sig med att kolla på Lois & Clark - inte så tokigt det heller kanske :P Är ju lite nostalgi över den serien...

Annars då?
Nja det är ganska lugnt på jobbet nu..  Har inte riktigt kommit igång efter min semester. Det känns trist - vill ha o göra när jag jobbar. Blir så otroligt segt med lite att göra. Men vips så har det snart vänt och då klagar jag väl för set istället.

Så typiskt svenskt men många gånger så är lagom faktiskt perfekt.

1 kommentar:

Ass sa...

Du är i alla fall inte ensam att vakna och kolla på Lois och Clark :)