måndag 20 december 2010

Jaha

Vad ska man skriva om idag då?

Vet inte riktigt.. vad som hänt i helgen kanske? Ja varför inte!

Måste säga att jag är  mkt nöjd med helgen som passerat. Har en skön känsla i kroppen - kanske beror det på att vi snart närmar oss jul - kanske beror det på ngt annat.

I fredags var jag iaf till Sis o hälsade på. Lillflickan har ju blivit stor nu o skaffat sig egen lya och allt. Jag har så saktelika börjat förstå att hon inte längre är 10 år :) Det tog tid men nu har jag fattat!
Det var iaf niiiice.. Några omgångar 4-manswhist hann vi oxå med - det är ju för jäkla roligt!!

Lördagen var oxå niiiice. Började dagen med att hoppa upp i ottan (almost). Dags att lira korpen! Det var en rolig match men som vi tyvärr förlorade. Inte en helt vanlig känsla men det är väl det som är tjusningen med korpen. Man kan lägga vinnarskallen lite åt sidan...
Sedan blev det ju såklart en massa Vinterstudio (bra dag) och till sist även kolla på LIBK i sporthallen. Det var kanske inte världens roligaste math att titta på men LIBK vann i förlängningen så jag är nöjd! Kvälen aslutades sedan med Tacos - väldens bästa maträtt :)

Söndagen började dåligt men slutade bra.... Hann även med det sista på julshoppingen. Skönt att säga att jag gillar en söndag. Den brukar ju vara förknippad med ångest men det finns alltså undantag....

Thats it - en ganska bra helg med andra ord!


Ikväll är det dags för en ny runda spelkväll. Vi har värvat en ny spelare så det nblir skoj... Längtar!! Det är sååå skoj o spela tycker jag :)

Inga kommentarer: