onsdag 1 december 2010

Shoppa sig lycklig

Det är än en gång bekräftat. Man kan shoppa sig lycklig!

Kylan välkomnade en ju hem så i måndags var jag på skojakt. Nytt liv nu (inte första gången dirket) vilket innebär en hel del promenader. Men vad ska man promenera i för skor nu när det är så kallt o snöigt? Gympaskor funkar inte riktigt...

Varpå jag hittade dessa:
Kanske inte världens hetaste men gud så sköna! Mina första Ecco och de var som gjorda för mina stackars ömma fossingar. Så jag invigde dom i måndagskväll men en promenad. De satt som ett smäck och tog mig fram på ett  ypperligt sätt! I am in love.... Och för att vara en mer funktionell sko så tycker jag faktiskt att dom ser helt ok ut. Hon i kassan hade dom visst med o var såååå nöjd. Kan även ha varit de dyraste skorna jag någonsin har köpt...

Men... Behövde ju även att par lite varmare stövlar. Jag kan inte springa omkring i mina ofodrade stövlar  även denna vinter... Så jakten gick vidare... På en sekund hade jag hittat dessa:

Åh jag älskar även dessa!! Så jäääkla nöjd! Varma, snygga och sköna att gå i. Kan det bli bättre??

Det skulle vara detta då:
Men neee - jag är ganska nöjd med att var hemma i vintern.. Bilden ovan tog jag när jag låg i en solstol vid poolen.. Helt underbar bild om du frågar mig :)

1 kommentar:

Anna P sa...

Hade gärna bytt med dig o legat vid poolen ;-)
Men jag har ju mitt att se fram emot :D