tisdag 21 december 2010

Svinto

Jag blir inte klok på mitt hår.. har nu under några månader drabbats av svintohår i underhåret i nacken. I morse när jag vaknade var det extremt... Allt underhår i nacken var som i ett enda stort trassel... What happend?
Ja ja det är väl bara att ha en borste redo. Tycker det är dåligt att det inte "ingick" i min allt för tjejiga handväska.. Jag menar spegel ingick ju - då kan man väl åt minstånde förvänta sig en borste?!

I love my girly bag!! Man ser tyvärr inte den jättefina stora rosetten som sitter på sidan. Den gör väskan inte mindre tjejig... Men är man en 7:a på tjejskalan så är man. Måste ju leva upp till mitt nummer!

Nu blir det snart hemgång efter en oväntat intensiv dag - me like!

2 kommentarer:

Lotta Dahm sa...

Vet exakt vad du menar med Svinto i nackhåret! Sååååååååååååååååå jobbigt!

God jul på dig!

Lisa Eriksson sa...

Ja hur blir man av med det lixom :(

God jul tillbaka :)