måndag 27 december 2010

Julen var (är) här

Idag blir det firande med pappa o co. Sedan kan man nog säga att julen är över för denna gång.
Har varit en bra jul! Att gosAxel varit med ha ju inte gjort saken värre...
Det är roligt att klicka på en lampa:

Igår började jag med mitt projekt som jag ignorerat allt för länge... Rensa min garderob!! Oj oj oj oj oj vad mycket kläder jag har slängt. Helt sjukt... Var väldigt hård i min gallring.. Har faktiskt lite ångest men den ska nog gå över. Nu har jag ju faktiskt plats för mina kläder och slipper att skämmas för att min garderob ser ut som hej kom och hjälp mig (för det gjorde den - ingen har fått tillträde till att ens glänta lite på dörren). Slängde typ 15 proppfyllda matkassar med kläder iaf. Försökte ge gort tre påsar till mamma men hon var visst inte så intresserad :)

Har även gjort om lite i hallen och i "sovrummet"...
Skrivbordet är borta och bokhyllan ha flyttats lite så att vardagsrummet blev större. Ändå känns "sovrummet" större men det har ju sin förklaring. Jag är iaf skapligt nöjd! Älskar tyget!! Var orolig för hur det eg skulle bli men är skitnöjd.

Hallen och garderoben visar jag upp vid ett senare tillfälle då de är helt klara.

Känns iaf hur bra som helst och min själ har fått inre ro :)

Annars då? Sa jag att min själ hade fått inre ro? Det veti tusan!

2 kommentarer:

Rhöös sa...

Bra jobbat Lisa!
Du får stolt visa upp garderoben för mig när jag kommer och hälsar på :)

Lisa Eriksson sa...

Det sja jag apselut göra :)