onsdag 9 mars 2011

Halsband

Nu undrar ni kanske vad jag vill visa med denna bild... Men vad jag vill prata om här är halsbandet! (Jag ber om ursäkt om bilden känns opassande och ful - men hur visar man annars upp ett halsband?? )
Jag älskar halsbandet (det längre av dom)!!
Tyvärr är det inte mitt.. Men jag tror att ägaren har börjat ana att I´m in love with it... Så igår sade ägaren:
Lisa - du får låna det här halsbandet i en månad!

WOOOOW - tänk att man kan bli så glad över ett litet halsband :) :)

5 kommentarer:

Jonas sa...

Schyssta boobs, förstår att det är dom du vill vidsa upp egentligen. :)

Lisa Eriksson sa...

Men Joooonas!
Men jag får skylla mig själv.. Känns som att jag bad om detta iom att jag skrev så mkt om det.

Men jag lovar jag bad inte om det egentligen!!

Rhöös sa...

Man ska vara bättre på att låna saker av varandra. Mer glädje till alla (förutom den som kanske vill ta på sig något man lånat ut) :)

Rhöös sa...

Och Lisa, det var en fin bild :)

Lisa Eriksson sa...

ELLER HUR!!

Vi måste bli bättre på att låna saker av varandra - att vi inte tänkt på det tidigare :)

Weehaaaa :)