tisdag 1 mars 2011

Skid-VM - Det ser mörkt ut

Det går ju inget vidare bra här inte... :(
Hur svårt kan det vara att valla ett par skidor? ;)

Nej men allvarligt - nu får det ta och vända! Fler medaljer till Sverige!
Tyvärr så var jag ju lite katig och stack ut hakan till mina norska kollegor efter dag 1.. Det skulle jag ju inte gjort för det har jag fått äta upp.
Att det sedan går helt jävla värdelöst i tippningen är lika illa det. Ska fasen inte vara med o tippa på fler tävlingar. Blir så sur för det går alltid så dåligt. Jag kan inte tippa helt enkelt...

I morgon blir det sprintstafetter och där ska vi väl ändå ha en chans va? Va?
Kom igen nu Sverige!!!!!!!!!


Ämnen to go:
Skid-vm
Skidskytte-vm
Melodifestivalen
Nya låttips
Olinda
99 saker att göra innan man dör
Mina bästa recept

Inga kommentarer: