fredag 25 mars 2011

Tiden ba går

Tänkt vad fort livet springer förbi...
Det känns som att det var igår jag var 24... Nu ba är man lixom 30 +.. 30 +!!! Det känns så gammalt.. Men jag känner mig inte gammal - så då kanske inte 30 är gammalt... Uffa jag har nog allt lite noja... Men ge mig en karl och en bostadsrätt så kommer jag nog känna mig i fas...!! Kräver inte så mkt ;)

Nej men allvarligt. Lite noja har jag även om jag på ngn vis känner mig väldigt nöjd med min ålder. För som person och människa har jag på de senaste åren utvecklats på ett positivt sätt (tycker jag då, finns nog dom som tycker annorlunda). Jag tycker om att vara lite vuxen (för jag känner mig vuxen ibland). Jag vill inte vara 26 år och vara sambo i T1 med ngn som egentligen inte passar mig. Så jag är glad att jag är där jag är nu - trots allt...
Och jag får fortfarande visa leg varje gång jag går på Bolaget :)

Appropå att tiden går...

Axel förra julen...

Axel i förra helgen

Tiden går som sagt :D

3 kommentarer:

Rhöös sa...

Ja, visst är det skönt att få vara vuxen. Särskilt utan att alla tror att man är det också.

Att visa leg på systemet är helt okej för självkänslan :)
(Värre dock när man måste visa det på Örsåsa...)

Ass sa...

Känner igen mig i det här... :S

Men men -det får ta tid :) Det är okej!

Bättre det än att ödsla tid på menlösa relationer som aldrig kommer bli något och köpa något bara för köpandets skull. Man ska ju trots allt leva med människan och bo där!

Unknown sa...

Ja, helt plötsligt är jag inte yngst på jobbet =)

Äh, bättre att det tar tid och blir rätt, samtidigt som ett tidsfördriv ju kan visa sig vara helt rätt...