onsdag 30 mars 2011

Olinda

Ja jag är lat! Men vad passar inte bättre än att låta er själva läsa hela bloggen??
http://oplounge.blogspot.com/

Nu ställer jag mig bara frågan.. varför slutade hon att blogga? Hur ska vi nu veta vad som händer?
Hur ska vi veta vad som är hääärligt?
Hur ska vi veta om det fortfarande är ute med killar utan utbildning?
Hur ska vi nu veta om det fortfarande är inne med ankläppar?
Hur ska vi veta hur det går för henne och Patrik?

Hur hur hur ska vi veta??
Olinda come back!


Ämnen to go:
Melodifestivalen
Nya låttips
99 saker att göra innan man dör
Mina bästa recept

4 kommentarer:

Rhöös sa...

Härligt att du tar dina bloggämnen på allvar och fullföljer dem :)

Du borde lägga till min bästa resa/min drömresa i listan över vad du ska blogga om tycker jag :)

Ozäta sa...

Åh tack Olisa för denna uppdatering!

Tänk om Patrik jobbar på lager och är arbetslös numera?

Ass sa...

Härligt!!!

Lisa Eriksson sa...

Ska lägga med restips i listan!

Och hääääärligt att äntligen få skriva om Olinda!!!!
I Love her!