måndag 7 mars 2011

Helgen då?

Jo tack den var fin!!

Smygstartade ju helgen redan i torsdag. Och startade den med CURLING!!
Här är vi som curlade :)

Tycker man kan se på oss att vi kommer att rocka!

Så hur var det att spela curling då?
Jo tack det var faktiskt riktigt skoj! Visst var det svårt men jag tror vi alla lyckades att få ett par stenar att stanna o boet. Skulle gärna testa på det ngn mer gång faktiskt.

Här nedan ser ni en stilstudie på hur man kan sopa fram sin sten :)
Denna sten stannade mest troligt lite innan boet ;)

Efter curlingen blev det lite AW eller vad man ska kalla det. Jag var i alla fall riktigt på G vilket slutade med att jag försov mig dagen efter. Vaknade av ett telefonsamtal (tur att det ringde... annars hade jag nog kunnat bli väldigt sen...)

Fredagen då?
Jo då var jag, Lina och Guran på bio. Såg Black Swan. Den ska ni se!! I Like it very much!! Tyvärr (?) var den ju lite läskig men tyckte jag vågade så väldigt mkt iaf. Känner mig nästan lite stolt över att jag inte blundade mer... :)

Lördagen då?
Jo den spenderades i soffan med lättare feber och hosta... Buuuuu :(
Men på kvällen så såg vi iaf på mello. Och avslutade med Spank the Monkey.. Jag vann en gång!!! WEEEEE :D

Söndagen då?
Jo då var jag till Kisa med syster yster för lite skidåkning...
Att man vågar åka bil med henne! Hon ser ju inte alls ut att vara koncentrerad på vägen!!

Här snackar vi cooling.... (åkte inte med dessa brillor i backen - så cool är jag inte)
Försökte få till några schyssta bilder in action i backen men vet inte om jag lyckades så bra :)

Sen kan man tro att helgen var slut men hann även med ett besök hos mamma med middag och kolla femmil, kolla innebandymatch och söndagsfika!

Det ni ;)

3 kommentarer:

Anna P sa...

Fullspäckad och härlig helg!!
Skulle också vilja testa curling. Verkar lite coolt.

Kul att du hann trycka in en liten innebandymatch i söndags också. Alltid skönt att ha ltie stöd från läktaren!! :)

Klara sa...

vådå inte koncentrerad. Det är bara det att jag kan göra många saker samtidigt :P hehe. Det är jag som är coolingen btw

Lisa Eriksson sa...

Ok vi kan väl vara coola bägge två då om du tjatar ;)