torsdag 10 mars 2011

Toabilder

Det tas alldeles för få toabilder nu för tiden! Det är en dålig trend som jag nu försöker att vända ;) Hyfsat lugnt på jobbet idag.. Så vad gör man då?
Jo man låser in sig på toan och tar 13 toabilder!! (Jag vet att jag är konstigt.....)
Nyfärgad i håret och allmänt het - bara att passa på att knäppa av bilder - s¨känner jag iaf :D

Om man suddar ut bakgrunden lite så funderar jag på om inte ngn av dessa kan bli min nya profilbild. Men vilken ska jag välja???
Toabild 2
Toabild 3
Toabild 7
Toabild 8
Toabild 9
Toabild 10
Toabild 12
Toabild 13
Så där ja! Nu har jag fyll tupp min toabildskvot för mars. Nu är bara frågan om och i så fall vilken som ska bli min nya profilbild :)

2 kommentarer:

Ass sa...

EEEEEEGOOOOOOO :D

Sista :)

Lisa Eriksson sa...

Man ska vara EGO!!!

Och tänkt så mkt snyggare man blev när man fick fixa till bilden lite ;)