fredag 23 mars 2012

Frajdaj

http://www.youtube.com/watch?v=kfVsfOSbJY0

Jaaaaa äntligen!!!! Som jag har längtat!! Ända sedan i lördags faktiskt :-)

Igår jag gjorde något som, jag aldrig gjooort förut... Eller jag ska inte säga aldrig men det var förbannat länge sedan iaf. Var ute och sprang (läs lunkade)!! Det ni!! Var väldigt skönt. :-) Längtar tills nästa gång
;-O
Då ska jag springa lite längre... Börjar med en kort runda så att det inte ska kännas döjobbigt. Risken är då att jag aldrig gör det igen...
Hoppas nu detta inte var en engångsföreteelse... Jag vill komma i bättre form. Är trött på att känna mig stor som ett hus och inte vilja vara med på kort och bli besviken varje gång jag ser min spegelbild. Så här ska jag inte se ut! Kom igen Lisa Kom igen Lisa!!!!! Peppar igång mig....

Oj igår bokade jag och Sofia en resa. Vi vill ha revansch på Alifjante. Denna gång testar vi att åka till Split, Kroatien. Fint hotell blir det iaf. Gillar poolen ;)

2 kommentarer:

Ass sa...

Jag kom och tänka på en hejjaramsa om du kommer ihåg den: Heja LSIF kom igen! *klapp klapp klapp*

Ta den och så byter du ut LSIF mot Lisa så vet du att jag hejar på dig :)

Anna sa...

Split ser härligt ut!!