torsdag 15 mars 2012

QUIZ

Varje onsdag finns nu en stående planering. Nämligen musikquiz på Harrys. Det är så fantastiskt roligt och passar mig och mitt kompisgäng som handen in handsken :)



Det är ett populärt nöje, även för andra. Igår var det hela 183 personer som var med och tävlade. Inte illa!

Vårt lag ligger som oftast med i toppen men det brukar saknas något eller några poäng för att få komma upp på podiet.
Igår slog vårt lag dock personligt rekord i antalet poäng. 40/48. Delad 4:a.... Attans!! Och med snutt på en andraplats... Grämer mig över den!!! Gaah vad jag är dålig på att "förlora"....

Hur som helst. En gång har vi af kommit upp på pallen då vi kom 3:a. Pallen ropas alltid upp men denna omgång missade de oss och vår poäng. Lite snörpligt tycker jag. Vill ju att alla andra ska veta hur bra vi är :D:D

Hur som helst igen. Vi har många gånger haft känn på pallen. Men av olika anledningar har vi hamnat strax utanför... Men nästa gång då jävlar. Då ska vi fasen bli topp tre!! Vem fasen vill komma 4:a??

Inte mkt kvar på denna vecka nu.... Toppen! Och ser ut att bli en förbaskat bra helg med :)

Hurra!!


2 kommentarer:

Anna sa...

Det var ett roligt musikquiz som alltid! Förutom det sura årtalet då :)

Nästa gång tar vi pallen!!

Nästa vecka har ju Jörgen lovat vara tillbaka också så då tar vi lätt årtalet =)

Lisa Eriksson sa...

"Nästa gång tar vi pallen"

Pallen från fel håll blev det :-)