fredag 16 mars 2012

Vårkänslor

Jag vill få vårkänslor!! Och tittar man till nästa veckas väder så verkar det lovande... me like!!
Kan det till och med bli så bra så att det blir grillfest på innergården nästa helg?? Hoppas, jag vill!

Ikväll blir det till att spela lite korpenbandy. Ska faktiskt bli kul! Det var kul sist och den känslan sitter kvar. Nästa år blir det mest troligt spel i två lag. Bra for kondisträningen :-) Tyvärr bättrar man ju inte på flåset av att gå... Men men.. Motion som motion - right??

Nu ska jag snart stämpla ut... Hade hade :-)

2 kommentarer:

Anna sa...

Jag älskar att våren redan kommit!! Det är så skönt och helt plötsligt vill jag verkligen ner till ån och ta mig runt :)

Det är lättare att motionera när solen skiner :)

Lisa Eriksson sa...

Idag var det ju helt underbart när jag gick till jobbet!!! Åh vad jag älskar våren!!