måndag 19 mars 2012

Rubrik

Idag var jag hos tandläkaren... JAAAAAAAAAAAAA inga hål!!!!! Jag fasar verkligen för det då jag får så fantastiskt ont i käken av att gapa så länge och så STORT!! Efter 20 minuters gapande så kan det vara svårt att ens öppna munnen! Svårt att förstå men det GÅR verkligen inte att gapa...

Men som tur var så slipper jag detta hemska. Jag hade fint borstade tänder! Tro det jag. Borstade en gång med eltandborsten, en veva med plackers, en gång borsta med vanlig tandborste och så sköljde jag med flour. Vill ju vara fin i munnen när jag ska visa upp gaddarna! Borde faktiskt vara så duktig varje dag... Ska FÖRSÖKA att bättra mig med tandtråden... Hur svårt kan det vara?!?! Faktiskt väldigt...

Haft haft en superhelg!! Korpenmatch i fredags (vinst!!) + barnvakt efter matchen. SötisAxel!!!
I lördags städade jag, gick på stan, kollade Libk (vinst!!!) samt var på spelkväll - KUL!
I söndags var det SLAPPA större delen av dagen. Sedan kom syster och då blev det promenad + film.

Me like!!!

Ngt som inte är lika bra är mitt knä.... :( Tror jag har fått vätska i leden... ORKA.... Nej jag orkar inte... :( Ska rådfråga min husdoktor om det kan vara så  bra att vätskan försvinner av sig själv :) Om inte så blir det att gå till doktorn för tömning + kortisonspruta. Inte helt upplagd för det... Men jag gissar att jag får skylla mig själv. Kan ju vara en effekt av mitt slarv med medicinen... Fan va dålig jag är!!!


2 kommentarer:

Anna sa...

Usch och fy så trist med knät! Och tömma vätska låter som det gör ont! Lider med dig men kanske skönt att få det bättre. Och sen hitta på bra sätt att komma ihåg att ta de där förbaskade små pillren.

Håller med, det har varit en bra helg! Även om vi bara sågs delar av den. Men de delarna var bra! Och resten med :)

Lisa Eriksson sa...

Ja här måste bli bättring!!!
*tar mina tabletter nu*