söndag 22 februari 2009

Best of Österrike

Denna vy tog jag på förra året med.. ganska exakt... men är det inte vackert då... Kan tålas att ha på kort två gånger... I bakgrunden ser man Wilder Kaiser..
Fika bör man, annars dör man... Men magen är tjock nu... Så inget mer fika på ett tag!!
Sola bör man med annars dör man oxå... Åker ju så snabbt (hehe) så hinner vänta på de andra i denna pose..
Brorsan och Malin.. Går ingen nöd på dom här inte..
Stau... Immer stau... Suck... Sämsta med allt... Notera att den blå skåpbilen har en stor fet kalkon på taket typ..
När det snöar ute får man fika inomhus... Går bra det med... Almdudler.. Mums!
Och så en lite mer seriös bild.. Inte sant?
Helikoptern som landade utanför oss... Otäckt..
Vy över Westerdorf... Sån utsikt det var där...
Står på toppen av backen och tar kort ner över Hoch Söll och så själva Söll längst där nere...
Det var som sagt inte alla dagar som solen sken på oss... Hr blåste det och var kallt vill jag lova... Fick putta på bilen för att komma loss... Skapligt med snö kom det...
Den här gondolen upp är inget för en höjdrädd... Kittlar under fötterna..

Att granar kan vara så vackra... Har många kort på granar :P

Ganska fin bild det här med.. Då tänker jag mest på bakgrunden :)

Har jag gjort bra reklam nu? Det är bara å åk...

8 kommentarer:

Ass sa...

Jag citerar: "Så inget mer fika på ett tag!!" samtidigt som jag läser på din msn: "fika på stan"... :D

Anonym sa...

Underbara bilder!

Vill åka till fjällen och snön nu!

Lotta Dahm sa...

inte alls avis.... kul att du e hemma igen.. kram kram

Tjoxen sa...

Det är liiiite för mycket kläder tycker jag. Mer hud! Mer hud!

Unknown sa...

Det ser helt underbart ut!! Vilken tur att jag har mitt kvar då =) Vi måste prata så du får berätta. Massor me kramar //B

Joelbitar sa...

Ah, meeen - var e alla egobilder som jag fick se tidigare idag nu då??? ;)

Lisa Eriksson sa...

Ass idag har jag bara fika en macka :)

Lotta det var trevligt att se dig idag.. hoppas att ljumsken slutar att göra ont snart..

Anna snart kanske det blir fjällen om vi har tur (och råd... )

Mikael när det är 12 minus ute så blir det inte mycket hud som exponeras.

Joel som jag sa så var alla egobilder så fula jue... ville ju bara visa fina bilder :)

Jenny... vi måste höras snaaaaart!! Miss u baby

Tjoxen sa...

Afterski för fan, afterski?! Eller var det kallt inne med!? Mer hud! Mer hud!