måndag 2 februari 2009

Landa nu..

Jag har haft så sjukt skoj på kickoffen... Går inte att beskriva men det är en så förbannat underbar stämning. Man måste nog vara med för att fatta.

Men tänk att åka iväg med typ 110 kompisar, lyssna på intressanta saker (nästan allt) om din arbetsplats, äta gott, dricka gott, dricka mycket, springa runt mellan hotellrummen, inte bry dig, bry dig, skratta, dansa... Ja ni vet... Alla tycker om alla. Olika länder möts. Det är underbart!

Jag och Astrid fick ju bo ihop och det är jag glad för. Finns inte många andra som jag skulle kunna vara mig själv med så mycket. Och det kan man behöva när man kanske mår lite dåligt en kväll (eller morgon) eller inte kommer hem i tid eller eller kanske bara vill ligga i sängen och få vara trött och tråkig.

Jag hade höga förväntningar på denna resa. Jag är inte besviken! Många orosmoln som jag var rädd för slog inte in. En del av dom slog in. Men summan av kardemumman är ändå att hela resan var över förväntan!

Ja, nu har jag väl landat. Känns tråkigt att vara tillbaka i det "riktiga livet". Men på onsdag när jag får träna innebandy igen och träffa "änglarna" så vet jag att jag kommer att inse att det riktiga livet inte är så tokigt det heller...

Men först måste jag sova i 100 år och leva efter måtto Jagefrisk. Vägrar bli sjuk nu!

Kram

2 kommentarer:

Ass sa...

Det är mig man vill vara med när man ska spy en natt eller morgon.... :S

Anonym sa...

Välkommen hem! :)
På lördag är det fest igen...sugen? Hahahaha
Du var saknad ikväll, men vi
ses på onsdag i af!