tisdag 3 februari 2009

I am soooo ROSA!!

Kan man shoppa sig gladare? Ja det kan man!!!

För några veckor sedan så investerade jag i en jäkla massa skidkläder. Väldigt fina men så frågade syrran: Är det en rosa skiddräkt?
Nej blev ju svaret... För allt vara alldeles svart... Tänkte jag fick satsa på rosa detaljer...

Det har ju gnagt lite i bakhuvudet det där...

Så idag var jag till Stadium bara för att kika lite. Och där hängde dom! Mina ROSA täckbyxor! Var bara till att springa hem o se ifall kvittot till de gamla fanns kvar.. Efter ca 10 minuters letande så hittade jag det och sprang genast tillbaka till affären...

Åååååå så fina de var även mig! Och bara så där så hittade jag en matchande rosa fleecejacka till! Så jag bytte även ut min svarta som jag köpt tidigare...

Nu känner jag lixom att jag har en så MIG skiddress!! I love it!! Låt mig få åka till Österrike nu :)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, du är så jäkla skön Lisa, det vet du va?

En sån dress kan inte användas för sällan :)

Unknown sa...

du är ju för tokig!! =) då är det bäst att du kommer hit o ser min rosa skidjacka...jag kunde ju inte vara sämre än dig så när jag hade läst att du hade köpt en ny skidjacka var ju jag oxå tvungen att köpa en ny. Men jag slog ju till på en rosa direkt!! Men jag är ju inte förvånad att du köpte en svart från början...puss bästis!!

Ass sa...

Tänk er om Lisa får en dotter... :S Stackarn...

Anonym sa...

Ännu värre, tänk om Lisa får en son...!! ;)

Ass sa...

STACKARN!!! ;)

Lotta Dahm sa...

Vill se bild ju!

Lisa Eriksson sa...

Om jag får en son så ska han bara få ha svarta kläder :D

Får se om det blir något modellande i afton :P Men jag är i ju inte så mkt för dagens out fit saker hehehe