söndag 8 februari 2009

Skinande ren

Är min bil! Idag fick den gråa pärlan äntligen tvättas och bli fin. Den är verkligen jättefin min lilla bil! Ser helt ny ut... Någon som vill köpa?? Är i alla fall stolt över den! Stolt matte!

Har idag varit hos kära far och fått lite mat. Det var skapligt gott vill jag lova... Har även hunnit med att prata med Fridis... Det var trevligt... har hunnit med mkt idag märker jag... Kollat på hela säsong 7 av scrubs... Handlat... Hmm... Nej sen har jag nog inte gjort mer. En helt ok söndag. Men den blir fortfarande rutten nu när kl passerat nio... Lär väl inte kunna somna idag då jag power nappat en stor del av dagen (en till sak jag kunnit med)

Annars då? Har allt hunnit med att bli lite less idag med (som sagt, satan vad jag gjort saker idag). Hur svårt ska det vara för människan att inse att den inte lever som den lär. Säger det är på ett sätt men så är det på ett annat egentligen. Det är så märkligt... Jag fattar inte.. Förnekelse? Men varför? Varför varför varför!!! En vit lögn kan bli bäcksvart. Fan jag är så satans irriterad egentligen...

1 kommentar:

Ass sa...

För att citera dig och Jenny: GAP