fredag 6 februari 2009

Jag är inte perfekt

Jag bryr mig mycket om andras känslor. Det är en del av mig och min personlighet. Inte alltid till min fördel men inget jag kan ändra på.

Det betyder att när någon kritiserar mig så tar jag åt mig väldigt mycket. Jag har ett stort behov av andras stöd. På sätt och viss fick jag väldigt dålig kritik idag. För jag fick då sagt till mig att jag skulle vara en mycket bättre människa om jag inte var så flamsig/bimbo/barnslig... ibland...

Visst ligger det sanning i det. Jag kan ofta vara ganska flamsig. Det kanske inte är positivt men när jag är flamsig så är jag oftast glad och mår inte dåligt av det utan blir så när jag har roligt och är glad.

Hur eller hur - blev ledsen :(

4 kommentarer:

Lotta Dahm sa...

Du e du och ska vara du, du gör mig glad iallafall

Anonym sa...

Jag vill att du ska vara lite flamsig! Du är go och glad, och som du säger så mår du bra då(för du verkar i af må bra då). Det är viktigt!! Som Lotta skriver, du gör även mig glad!! :)

Anonym sa...

Varför skulle du vara en bättre människa då?

Nä, lyssna inte på sånt. Det är härligt att höra när andra är glada!!

Tänk bara så glad jag blev när jag kom till matchen idag och du och Sofia stod i omklädningsrummet och flamsade. Då kände jag mig hemma :)

Lisa Eriksson sa...

Gulliga ni....