onsdag 11 februari 2009

Jenny

Igår var kära Jenny på besök en sväng... Inte helt oväntat var hon sugen på Donken (jag var inte alls sugen...). Men jag fick ta mig ur min power nap som jag sysselsatte mig med för tillfället och möta upp henne där. Det var gott som vanligt.. Sen gick kvällen fort.. Prata skit prata skit prata allvar skratta prata allvar prata skit.. Sen somnade vi sött... Hon är för go...

Nedan en bild på Jenny då.. Har många sånna här fina på henne :)
Annars så närmar sig ÖSterrike med stormsteg.. Jag längtar.. Provade min outfit igår igen.. Den känns fortfarande bra :)

Kollade in vädret idag. Såg inte lika lovande ut som på bilden nedan.. -10 och snäfall på söndag.. Hoppas det blir bättre till veckan. Hur eller hur så kommer det bli skoj!!
Obs - jag kan bättre än så där :P

8 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh jag är INTE ALLS avundsjuk!! :S

Unknown sa...

hihi...vi måste träffas oftare jhu!! Så säger jag jämt när jag har vart hos dig. Men nu måste jag sova...bla,bla blaa, nae men nu måste jag faktiskt sova!! =) Du är bästis. PUSS o tack för en perfekt kväll med allt vad det innebär

Lisa Eriksson sa...

Gulle dig Jenny... Du är oxå bäst det vet du.. och JA vi måste ses oftare!!

KB

Anonym sa...

Får man nån bild där du posar i din nya skid-outfit då? Så vi bättre kan föreställa oss när du susar ner som en rosa dröm i backarna...

Lisa Eriksson sa...

Ja jag har lagt upp två poser på facebook :)

Unknown sa...

KB KB KB!!

Anonym sa...

Jag noterar de rosa vanarna och mössan :) Stylish :)

Tjoxen sa...

Du får nog lägg på 0,2mm på klacken om du inte ska sträcka innerljumsklåren..