onsdag 4 februari 2009

Klok

Ibland är jag det... Idag så var jag inte på träningen. Faktum är ju att jag faktiskt blev lite sjuk i Warszawa (någon som inte blev det, halva företaget verkar ju vara det....) Även om jag har svårt att erkänna det. För är man sjuk om man snörvlar och hosar lite bara sådär?

Är faktiskt trött på att vara hostig... blir väl då femte sjätte gången eller något på ett år.. Det är lite väl mycket och kanske dags att ta hand om sig själv. Så det så. Har faktiskt blivit påpackad några jä**la vitaminer med... Så från och med nu ska jag vara frisk resten av året... eller från och med när jag slutar vara sjuk nu då...

Fortfarande trött är jag med... Blir till att snarka tidigt i afton. Eller?

I helgen kommer Ass.. Weee! Kan man få för mycket av det goda (det goda rent allmänt)? Nej skulle inte tro det... eller jo kanske.. :S

4 kommentarer:

Anonym sa...

saknar dej!!

Lisa Eriksson sa...

Och jag er...

Anonym sa...

Veckorna går fort. Vi spelar ju matcher jämt :)

Anonym sa...

Och du, se till att vara frisk till matchen!