tisdag 24 februari 2009

Vinst!

Jaj vi vann idag! Var faktiskt väldigt otaggad innan match och vi kom inte in i matchen förräns i andra perioden.. Jättedålig första måste jag säga. Men vi ryckte upp oss bra, tog igen ett underläge. Fan va bra vi var sen. Johanna var grym i målet, speciellt under andra periden tycker jag... Klockren! Känns så tryggt när man kan lita på målis!!

Jag är ganska nöjd med matchen även att vi var så slappa i första.. Fick även näta mitt första mål i IBF.. Sånt skott!! Stenhårt i krysset!! Eller så dalade den in långsamt i nedre hörnet.... hehe.. Spelar ingen roll.. Mål var det iaf :D

Känns tråkigt att det är sista matchen på lördag.. Vart tog säsongen vägen?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vi får ge allt i sista matchen :)
Det blir en spännande matchhelg!

Anonym sa...

goa du!! fem insläppta, och ändå sånt beröm :D *glad*
riktigt najs med vinst idag, och stort grattis till målet, det var du SÅ VÄRD! Krossa finspång nu åt mej i sista matchen! men du..den är på söndag, inte på lördag ;)

Ass sa...

Du får 3 bollar av mig :)