fredag 5 juni 2009

Frustation

Jag har såååå lätt för att bli frustrerad.. Alltså frustration i form av irritation.

I dag håller jag nästan på att döö... Nej inte riktigt men jag har blivit så irriterad!

Det behöver inte vara stora saker som triggar mig.

Men bara en sån sak som att det tar lång tid att öppna en fil/mapp, längre än vad som är normalt, ja det gör mig helt enkelt så jävla less. Med tanke på att jag öppnar typ 200 filer/mappar per dag så blir det så sjukt jobbigt (för mig) om det då 50 av gångerna ska gå så seeegt!!!

Det är väl som tur va mest i jobbet som jag tycker det är frustrerande. I jobbet finns alltid en stress och ofta (alltid) har jag många bollar i luften samtidigt (flera av er skulle bli förvånade över hur många bollar jag kan hantera ;).

Eller varför inte en sån sak som att jag tex har gjort det jag ska göra åt någon. Så kommer den där någon o vill ändra på en maaaassa saker... Frustration återigen!! (Jag vet jag är löjlig..)

Klarar helt enkelt inte av detta så bra.

Men, för allas välmående så har jag en ganska bra lösning på det... Det jag gör då är att sätta musik i öronen - det funkar hur bra som helst :)

Enligt min DISC-profil så har jag följande egenskaper:
Tålmodig
Stabil
Elskverdig (norska men betyder egentligen mild/trevlig/varm)
Lugn

Känner mig inte som något av det ovan just nu.... Men.. OM man ser igenom mitt aggressiva yttre så kanske det stämmer ;) Om inte annat efter lite musikterapi ;)

2 kommentarer:

Bettur sa...

Hoppas vi lyckas avfrustrera dig under kvällen. Eller så kommer vi att göra dig ännu mer frustrerad; kan slå åt båda hållen det där. :)

Ass sa...

Efter den här veckan har du rätt att vara frustrerad :P