lördag 13 juni 2009

Jag har inte...

....bloggat sedan i måndags jue... Men har lixom inte funnits tid. Det har varit så många roliga saker som har hänt. Man måste ju prioritera ;)

Annars då? De senaste timmarna har jag mått sådär... Usch vad mina tankar maler fram och tillbaka. Drömmer till och med om det... Inte så lätt när man försöker släppa o så vaknar man upp på morgonen.. mitt i drömmen som handlar om det man inte vill tänka på. Så nu känns det som att jag har sovit med herr Ågren i natt eller nåt. Inte riktigt. Vill bara skaka av mig... Bort bort bort!!

Jag önskar att jag kunde påverka andras hjärnor och hjärtan... Ja det önskar jag verkligen... Snyft, gråt en skvätt.. Ja det gör jag..

Sedan blickar jag framåt mot lördagens äventyr. Det blir äventyr vill jag lova :)

1 kommentar:

Ass sa...

Skriv roligare ;)