torsdag 25 juni 2009

Ta kort på mig!!

Asså allvarligt... Så fort jag har varit på party med mitt gäng så kommer jag (och alla andra) alltid hem med massa kort med kontiga motiv... Temat just nu (har nog varit ett tag) är att ta kort på urringningen o leka lite med den. HAHAHA!! Pinigt att se dagen efter hur man hållt på....

Men va fasen - man ska vara stolt över sin "hylla" - liten som stor!

Det var mina djupa tankar denna förmiddag... Nej inte klar än...

Grillade ju igår.. Det var sååå gott.. Är stolt över mig själv att jag orkade köpa ngt annat än korv (tack Anna för pushen ;)... Finns det något godare än grillade grönsaker, grillat kött och grillad haloumi? Nja det hör verkligen till favoritmaten...

Ikväll blir det inflyttningsmiddag (och kanske lite födelsekalas) hos brorsan min som flyttat till stan.. Me like :)

4 kommentarer:

Ass sa...

Är det inget värre än så på bilderna så ;)

Lisa Eriksson sa...

Ja men man vet ju aldrig var det slutar.. det här kanske bara är början :D

Anna P sa...

Bilderna är väl ett fantastiskt konstverk :) Hahaha väldigt roliga!!

Tac´k för igår Lisa! Grymt god mat hade du fixat! Verkligen uppskattat!

Rhös sa...

Ja, väldigt bra kväll igår!

Tänk så tråkigt Lisa om vi alltid stod uppställda med armarna längs med sidora på alla bilder...