söndag 28 juni 2009

Stekt

Nu har jag stekt i två dagar o är lite lätt shadad så där.. Snyggt! Faktiskt bara röd på ryggen (som jag har beklätt med en handduk hela dagen idag). Har fått fin färg annars. Hurra nu är sommaren här! Min näsa lyser rosa som aldrig förr.. Men det får jag nog leva med resten av livet - typiskt...

Ska kvällen till ära bege mig ut i spåret och köra en lunk/löp liknande i tisdags. Tanken är att gå men känner jag mig pigg så ökar jag på takten. Lite tvekis till att jag kommer känna piggheten då jag har legat i horisontalläge hel dagen idag.. Men man vet ju aldrig!

Annars då? Nja, ett hej då eller nåt hade väl varit på sin plats.. Men jag är iof inte så förvånad... Är heller inte så laddad för två veckor till med jobb.. Men har jag tur går dessa veckor av bara farten. Men mina lunchvänner har ju semester.. Äsch ture!

Svettiga kramar...

11 kommentarer:

Rhöös sa...

Du kan äta lunch med mig!!!

Jag har hört att strandgatan har en grym uteservering på lunchen så vi kan testa den i solen nästa vecka! :)

Fick ju direkt svar på om du jobbade eller inte iaf...

Lisa Eriksson sa...

Vi kör lunch på Strandgatan tycker jag, jag är på :)

Anna P sa...

Är inte Rhöös på Öland den här veckan?

Any how, jag kan luncha :)

Lotta Dahm sa...

jag kan också luncha....

Lisa Eriksson sa...

Jag tror rhöös menar v 28 :)

Men tjejer, ska vi ta en lunch alla tre i vekcn kanske? Me like :)

Anna P sa...

Aha...trodde det var den här veckan det snackades om...sorry!
Jag lunchar gärna, både den här och nästa vecka :)

Lotta Dahm sa...

me tooo... denna eller nästa vecka??

Rhöös sa...

Jepp, vecka 28 som gäller. Då lunchar jag gärna!

Måste testa sånt man hör är bra :)

Ass sa...

Du bloggar dåligt ;)

Anna-Maria sa...

Nästa vecka kommer jag och leker med dig på kontoret :)

Lisa Eriksson sa...

AM-Det ser jag fram emot :)