tisdag 16 juni 2009

När vänder det?

Undrar just när mina inlägg ska börja präglas av lycka och skratt? Inte än på ett tag tror jag. För som jag sagt tidigare - vem vill läsa om andras lycka?? Nej när den tiden kommer så ska jag sluta att blogga. Alla "jag är så bra"-bloggar kan ju dra åt h-ete, enligt mig. (Klart det handlar om avundsjuka, jag är väl inte dum!)

Mkt bättre att läsa om andra som här det sämre än en själv - inte sant? :P Så de gångerna som jag deppskriver så gör jag kanske alla andra glada. Så snäll jag är!

Nähepp, nu ska jag ta mina rödsprängda ögon och lägga mig i sängen. Var bara lite sugen på att göra ännu ett meningslöst, intetsägande avstamp i bloggvärlden :)

7 kommentarer:

Ass sa...

Bittra bloggar är de bästa -det har jag alltid sagt :D

Anna P sa...

Liiiiisa! Snart kan du väl blogga om den rooooliga Norgeresan? =) I'm sooo tagged (in swenglish)!!!!
Vi ska ha det kämpegreat hela helgen!! Weeehaaa!
Och förresten, du har väl bloggat om mycket lycka o glädje också!! Men man måste ju (tyvärr) vara lite depp (nere) ibland för att kunna känna lycka också. Om man hela tiden kände på samma sätt så skulle man ju inte kunna vara riktigt riktit lycklig heller. Blir liksom ingen känslomässig skillnad.

Lots of love!!
Xxxxx

Lisa Eriksson sa...

Anna - känns tryggt att du har övat på Norskan :D

Det kommer bli så skoj!!!

Du är klok du i dina funderingar... Kram!!

Anonym sa...

Du får nog allt acceptera att människor skriver om sin lycka, vill du inte läsa om det så ska du inte gå in på de sidor!!!! Ha de gott i eländet :-D

Lisa Eriksson sa...

Nu var det inte riktigt så jag menade.. Men varför ska jag föklara mig till ngn som är anonym? :S

Rhöös sa...

Lycka och elende kommer och går... förhoppningsvis är det inte bara elende och du får nog snart bli lycklig också!

Man får glädjas åt det lilla annars, som en resa till Norge! Jäklar så skoj det var. Den kommer sitta kvar länge och hålla mig glad. Men nu ska jag ju inte skriva om min lycka i din blogg kanske... :)

Lisa Eriksson sa...

Jag läser gärna om din lycka Rhöös.. Shit va skoj vi hade :)