tisdag 23 juni 2009

Nu så..

Har faktiskt inte känt för att blogga så mkt under den senaste dryga veckan... Känns som att bloggen har blivit lite missbrukad och det är ju aldrig skoj. Men så är det när man skriver offentligt och det är jag väl medveten om! Känns som att jag skiter lite i det nu. Så missbruka på bara :D

Hur som helst. Idag tog jag mig ut till Vidingsjö tillsammans med en god vän. Hade tänkt att hasa mig fram längs med femman men blev faktiskt så att jag sprang en hel del med. Kändes skönt. Det ska jag göra snart igen (kan behövas med tanke på träningsschemat jag fick från tränare Martin idag... :) Löp/gång-rundan gjorde mig iaf pigg och glad! Härligt!

Har även haft en snackis med Jenny i luren. Var lixom tid för en up date. Så nu har jag fått min dos av vänskap för denna dag. I morgon tar jag nya tag och ser fram emot GRILLA på bakgården hos mig :) Välkommen!!

Har inte skrivit ngt om Norge... Jag får nog hänvisa till Sommerbloggen ifall ni vill läsa om den :) Det var iaf en sjukt skoj resa. Även om jag kände mig lite disträ större delen av resan. Känns lite surt men jag hade ju skoj ändå...

Stor kram alla nära o kära (ALLA nära o kära... )

3 kommentarer:

Ass sa...

Så kan man grilla också...

Lisa Eriksson sa...

Jag tänkte vi kunde GRILLLLAAAA!!!

Anna P sa...

Jag kommer ikväll :)

Kul att du hängde med igår! Vi kör snart igen!! =)

Vi ses ikväll!