tisdag 30 juni 2009

Knäckis..

Min havregrynsdiet går dåligt... Sen jag var o köpte bananer har jag ätit gröt: 0 gånger.. Aja, jag äter knäckemackor istället :D För det är såååå bra!!

Nu kom syrran hit, hon ska låna duschen :P Hon berättade just ngt skoj... Hon var ute o sprang igår.. Och fick sånt skavsår på hälen. Så när hon kom hem så såg hon att hon hade en 5-centare i strumpan - därav skavsåret.. HAHA. Känner igen det där beteendet :D

Anyhow... Har precis kommit hem från stångång efter en promenad med två fina flickor.. Lite IBF:are hann vi hälsa på oxå.. Trevlig afton!

Men är sååå trött i huvudet.. Känner mig helt disträ.. Jag är inte med i nuet riktigt... Idag beror det på att jag fick jobba så länge och intensvit... Blir trötter efter en sån dag... Kanske behöver semester.. Snart är den här!

Nu: Morden i Midsomer ;)

2 kommentarer:

Anna P sa...

Tack för mysig o trevlig promenad :)
Det gör vi fler ggr!
Ikväll: Vidingsjö! =)

Lisa Eriksson sa...

Japp det gör vi :)

Idag är det du och jag (+ Sofia ;) mot spåret :D