tisdag 16 juni 2009

Lite smidigare över tangenterna

Mitt senaste inlägg skrev jag när jag hade en formtopp. Det kanske inte undgick ngn då inlägget var postat en lördag kl 24... Aja jag hade iaf skoj och det är väl intressant att se att alkoholen faktiskt påverkar en på både det ena och det andra sättet :)

Var i alla fall på möhippa i lördags med mitt gamla Kisagäng. Vi hade otroligt skoj hela dagen och Anna blev såååå överraskad. Dock så har jag en del träningsvärk nu då.. Vi red nämligen på islandshästar - kanske inte något man gör varje dag så där så värken är befogad :) För er som undrar... hästen välter inte när man hoppar upp på den, ngt som jag var lite "orolig" för, hahaha!

Söndagen gick väl sedan i slöhetens tecken. Mellan allt film/tv-tittande hann jag dock med att fika hos en annan Anna, hon hade ju faktiskt födelsedag. Och inte nog med det - det väntas tillökning i december :) Helt sjukt.. alla förökar sig!! Vet nog 5 nu som är gravida. Jag ligger efter :S

Annars så har det väl inte hänt så mkt skoj sen sist. Idag ska det dock inhandlas mat till den stundande Norgeresan. Som jag för övrigt ser fram emot sjukt mkt.. Jag behöver verkligen komma iväg och bort. Bort från allt känns det som! Det som oroar mig är att jag dock har fått ont i foten. Känns som ett ledbesvär o jag fattar inte varför det ska göra sig påmint just nu... Kan ju aldrig vara för att jag slarvat med min medicin... :-o!! Men det är min "bra" fot som strular så ja, jag vet inte... Ska knapra lite extra i veckan o hoppas på det bästa!!

För övrigt så är jag tröttis... men - bara några timmar kvar av dagen :P

5 kommentarer:

Anna P sa...

Neeeej!!! Du får inte ha ont!! Knapra!!!
Annars blir helgen grym!! Kan ju inte bli annat med ett sånt skönt gäng! =)
Btw...det är ju inte bara du som ligger efter i så fall..vi sitter i samma båt liksom ;-) Men vi får väl vara barnvakter tills vidare.

Kraaaaamen

Rhöös sa...

"men bara några timmar kvar av dagen" ... skriver hon kl 09...

Rhöös sa...

Och du! Se till att bli bättre i foten. Vi vill ha en hel Lisa, både i Norge och efteråt!!!

Lisa Eriksson sa...

Jag var ironisk när jag skrev att det bara var några timmar kvar ;)

Puss! :)

Ass sa...

Alla dessa ungjävlar ;)

Ordet jag ska skriva som ordverifiering: condom

Haha, så passande!!! :)