torsdag 10 februari 2011

AAAA WWW

After after!
After what?
After work!

Saknar "mina" KK filmer - tror jag får köpa dom på nytt :)

I natt har jag drömt äckliga drömmar... Så jag har vaknat en del. Varje gång jag vaknat har jag känt att min hals är aj aj... Buu! Vill inte ha ont i halsen! Men det har jag :( Ska gå o köpa lite knark sen när shoppen öppnar - krya på mig!!

Annars då?
Jo tack idag är jag väldigt het faktiskt. Känner mig riktigt snygg och det är inte alla dagar som man gör det så jag passar på att njuuuuta!

2 kommentarer:

Rhöös sa...

En ganska bra dag ändå i torsdag alltså. Visserligen tråkigt med den onda halsen men om knarket hjälpte mot det så var du ju fortfarande snygg :)

På topp skulle man nästan kunna säga då!

Hoppas halsontet gått över nu!

Lisa Eriksson sa...

Knarket var äckligt.. det smakade sött!!!