tisdag 1 februari 2011

LUGG

I fredags var jag hos frissan. Carro, min frisör, hade då klippt lugg - skitsnyggt!
Så när jag fick håret tvättat så sa hon: Du skulle oxå passa i lugg.

Jag har velat testa lugg i ca 1,5 år så när hon så sa så blev jag nog ganska övertaggad till att testa. men vågade inte riktigt ta beslutet.. Men bra kund som jag är så sa jag: Du får fria händer!

Och det var nog det smartaste jag sagt :)
Det där med att ta lyckade toabilder var ngt jag var bättre på förr... Jag lyckades åstadkomma dessa två:

Se så dålig jag är :D
Och inte ser jag snygg ut på bilderna heller - bummer.. Man ska inte ta egobilder när man är nyvaken. Det är ett som är säkert!

Hur som helst - även att jag inte är ngn hottie på bilderna så känner jag mig iaf ganska fin (för en gångs skull). och jag har fått oväntat mkt positiv feedback - blir så glad!

Annars då?
Jo på lördag börjar melodifestivalen ju!!!!!!

9 kommentarer:

Lotta Dahm sa...

Luggen är tokfin! Toabilder blir alltid bättre med lite alkohol i kroppen!:-)

Lisa Eriksson sa...

Haha, helt rätt Lotta! jag skulle tagit mig en hutt i morse innan jobbet då :D

Lotta Dahm sa...

Räknas inte munvatten??? :o)

Lisa Eriksson sa...

Bra ide! Nästa gång så gurglar jag lite munvatten innan jag fotar ;)
Så kanske jag vår ett vitt vackert leende med ;)

Lotta Dahm sa...

Gört!!

Ass sa...

Du får ta bilder i din hiss -där blir man alltid snygg ;) Vill se luggen live! :)

Anna P sa...

Grymt fin i lugg! Jag är avis.
Kan nog bli lite lugg när jag återvänder från solen :)

Lisa Eriksson sa...

Hissen ja - att jaginte tänkte på det :)

Anna - jag är ganska så avis på dig med som får åka iväg nu :)

Rhöös sa...

Det blev verkligen så jävla bra!!!