fredag 18 februari 2011

Morgonträning

Idag gjorde jag comback!
Träning innan jobbet!

Kl 0700 började jag lyfta vikter till pushande musik! Gud va gott det är att vara igång igen.. Har ju haft ett litet träningsuppehåll nu pga sjukdom och det kändes. Fy så trött jag blev! Eller jag ska inte säga fy.. det är ju gött att bli trött...

Annars då?
Jag vet inte riktig vad jag ska säga. Känns som att ambitionen finns men bara för en stund.. Sedan är jag tillbaka i "dåligt" beteende... Men det är grymt svårt att alltid bete sig när viljan inte stämmer överens med hur man borde. Aja... Snart är det ny vecka.. Då är det nya möjligheter!!

2 kommentarer:

Rhöös sa...

Jag ska snart göra dig sällskap på morgonpasset!
Kanske ska börja ta en morgonpromenad en dag i veckan innan jobbet nu när våren kommer?

Lisa Eriksson sa...

Det där med att gå upp supertidigt är ju inte min grej riktigt.. Så kanske jag får nöja mig med en morgonträning i veckan.. men vem vet - kanske ändrar mig när det blir lite närmare våren :)