torsdag 3 februari 2011

Bra och dåligt

I förrgår var jag jätteglad, igår var jag inte jätteglad. Det där humöret det går i vågor måste jag ju erkänna...
Gjorde misstaget att gå igenom och radera min mail igår - hade väldigt gamla saker sparade och jag fick mig en ganska stor nostalgitripp...
Många år tillbaka som sagt och det fanns massa gulligt och jobbigt sparat i mailen.... men nu är det borta! Man ska blicka framåt och inte bakåt, tycker jag!

Hittade oxå några bloggkommentarer som jag av ngn anledning sparat. Blev ju "påhoppad" en gång och det började med denna kommentar:
Du gör det inte lätt för dig själv Lisa, men försök växa upp lite så ska du se att livet får en annan mening :) 

Undrar om jag växt upp nu eller om jag fortfarande är lika barnslig :D

Snart är det lördag... Ladda.. Ladda... LADDA!! :D:D:D:D

3 kommentarer:

Lotta Dahm sa...

Vare sig man växer upp elller inte så är hårda kommentarer alltid svåra att ta....Man får bara försöka att fokusera på det goda som finns runtomkring en:o)
Snart lunch!

Kram

Ass sa...

Mycket trevligare bakgrund :)

Lisa Eriksson sa...

Lunchen var fin Lotta :)

Ass - Jasså du gillar stjärnor mer än rosa asså :)