fredag 18 februari 2011

Ett litet mail

Fick det här mailet idag... Gud så glad jag blev!!

Hej !. Efter att ha tittat pa din profil. Jag har lamnat ett gott intryck. Och bildade en trevlig avslutning. Jag ar glad att det finns man som du . kommer det att bli lattare att hitta gemensamma intressen och hobbies. Jag skulle vara mycket trevligt att traffa dig. Jag skulle uppskatta om du lamnar mig post. Eller skriva just nu och vi borjar prata! (************) Jag hoppas att du svara mig . kram!! 
****

8 kommentarer:

Jonas sa...

Google translate...

Men uppenbarligen någon som tagit sig möda att skriva och översätta, så ta det positivt.

Lisa Eriksson sa...

Men hur kan Google få det till att jag är en MAN!!
Så måste ju personen skrivit MAN även på sitt språk

:S

Rhöös sa...

Jag tycker det var en härlig text. Man blir liksom riktigt glad av den :)

Hårty sa...

Vad gulligt :)
Men samtidigt ett urkul. Man...hahaha.

Hårty sa...

Haha. Och så skrev jag precis lika konstigt. Tror jag blev smittad.
Ett urkul?

Anonym sa...

Han vill ligga med dig!!

Jonas sa...

Klart han inte skrivit man på sitt hemspråk. Han har skrivit människa, och Google har gjort en engelskfiering; Human = Man.

Således har det blivit man i brevet.

Lisa Eriksson sa...

Jonas värsta experten lixom ba :)