måndag 22 augusti 2011

Back to normal

Hej dagboken,

Idag är min första arbetsdag utan att jag har ngn ny semester inbokad. Så nu får jag nog vänta fram tills jul innan det blir mer ledigt än helgerna. Det känns långt när man tänker på det men om jag tar en vecka i taget så ska det gå bra.

Denna vecka är det en massa skoj inbokat.
Idag ska jag till bror med familj.. Sedan ska jag även hinna med att gå på bio... Ska nog hinnas :)
I morgon ska jag träffa ib-tjejerna...
Sen är lite lite lugnt ett tag för att sedan köra brännbollsturnering på lördag. Det ni! Var ju inte igår... back to mellanstadiet... Har traumatiska minnen från det dock. Fick till en superträff på bollen en gång men tyvärr så träffade bollen brännaren mitt i ögat... Så det som såg ut att bli ett så lyckat slag blev helt plötsligt ett väldigt misslyckat slag... Skuld.... Sen var det inte så skoj att fortsätta matchen... Jag ska iaf försöka att undvika det på lördag...

2 kommentarer:

Ass sa...

Du får inte glömma vinbrännbollen på universitetet - Där var du ju grym :)

Lisa Eriksson sa...

Nej dom har jag inte glömt.. Saknar dock inte det hemgjorda vinet :)