måndag 1 augusti 2011

Jobba!!

Japp.. Så var andra omgången av semester avklarad...

För att summera:
Dalarna, kallt, regnigt, varmt, home-makeover, vänner, vin, familj, häng, IKEA, tapas, kära återseenden, mera vin....

En dag med sol och bad fick jag igår. Hade velat ha mer men ja ska faktiskt inte klaga. Inte en sekund har jag haft tråkigt under min semester. Jag har gjort saker hela tiden även om det mesta var ganska okomplicerat. Var orolig för att inte ha ngn att leka med men den oron var i onödan. Har haft det fantastiskt bra - jag mår bra nu! Hurra hurra hurra hurra!

Lite sur på himlen som idag är lika blå som den den var i juni... Det är jag lite sur över... Men jag har faktiskt Malta att se fram emot och där kommer jag att få sol. Så därför har det ostadiga vädret under min semester inte påverkar mig så mkt. Ska nog boka in en resa varje semester :)

Nu blir det alltså jobb i en vecka och det ser ut att blir väldigt lugnt o skönt... Har inte fått in så mkt nytt men jobbar med sånt jag redan visste om. Känns helt ok :)

Stor kram till alla

2 kommentarer:

Rhöös sa...

Kul att höra att du haft en bra semester! Synd att det inte blev någon camping i Blankaholm bara.

Lisa Eriksson sa...

Ja campa i blanka är ju alltid trevligt - det vet vi :)

Men men - man kan inte få allt :)
Kram