måndag 8 augusti 2011

Jobb blandat med semester

Den senaste veckan så har jag varvat semester med jobb. Så även denna vecka...

Förra veckan så var det bara jag och två andra här. Sedan kom det kanske in 2-3 stycken under senare delen av dagen... Jag satt inte på min vanliga plats utan alla vi tre satt utspridda på grund av ombyggnation...
De dagar jag jobbade så var det så lugnt och skönt... Jag tänkte att gud så gött det är med denna arbetsro.. Så här skulle man ha det...

Idag är det jobb. Nästan alla är tillbaka från semestern.. Liv och rörelse... Då kom jag på att det är ju så här det ska vara... Har saknat mina kollegor! Vill inte ha lugn o ro...

Ordningen känns återställd och allt är sig likt (förutom att vi har nya golv).
Det passar bra för en vanemänniska som jag.
Jag trivs på jobbet!

Inga kommentarer: