fredag 5 augusti 2011

Trött på att vara trött

Åh kan man aldrig få vara pigg?
Varför är jag så trött hela tiden?
Varför varför varför...
Jag vill inte vara trött... Det gör mig så oengagerad och jag vill vara engagerad och närvarande... Att sitta och stirra ut i tomma intet när det vid sidan om mig försegår en intressant diskussion om tex snöröjning ( ;) ). Det vill man ju inte missa.. Men det missar man när man är så trött som jag.. Vill bara sova sova sova...

Och sova är väl inte så tokigt när man få göra det så här?
Denna vecka skulle varit en vecka på jobbet. Men istället jag har kört en annan variant och det att vara ledig varannan dag. Fy så gott det har varit! Även jag som egentligen bara skulle stirrat på två stor skärmar och kontorets vita väggar har fått se solen och stranden och fått uppleva sommaren. Jag älskar sommaren i Sverige. Jag fullkomligt älskar den!
Och trots att jag jobbat tre dagar i denna vecka så känns det ändå som att jag varit ledig en massa. BRA!


Nu stundar även en härlig helg så nu blir det snart ännu mera ledigt.. Då kan jag sova....

Puss o kram

2 kommentarer:

Ass sa...

Sen när har vi börjat sova en massa? :S

Lisa Eriksson sa...

Sant - det är vårt öde att vara trötta!