fredag 19 augusti 2011

Hemma igen

Och vilket antiklimax...

Inför hemresan kände jag mig ändå rätt så redo att komma hem. Hemma är ju alltid bäst lixom...
Men väl hemma så undrar jag hur fan jag tänkte då...
Regn ute.. Ensamt... :S
Neee - just nu känns det inte alls skönt att vara hemma... Hoppas det vänder!

Har i alla fall varit en härlig semester. Malta var ett trevligt semestermål!
Jäkligt stabilt väder. Det var bara ngt enstaka moln den dagen då vi var mitt på ön. Hade vi varit vid kusten den dagen är jag övertygad om att det hade varit helt klart då med. Väldigt väldigt svettigt på dagarna... Men det kan man lixom ta om det innebär att kvällarna blir tropiska.. Sedan var havet och poolen inom 50 meter... Då får man inte klaga på värmen.
Malta hade det mesta. God mat, bra väder, fint vatten, trevliga utflyktresemål, shopping... Ja jag kan rekommendera! Men om du älskar sandstränder så är Malta inget för dig. Visst finns det några få små stränder men de är proppade med folk. Vi höll oss ifrån dom.

 Nu ska jag ha så kul som att tvätta.. Men gött att gå det gjort :)

3 kommentarer:

Rhöös sa...

Välkommen hem Lisa!!

Anna P sa...

Åh vad härligt du haft det. Är glad för dig! Välkommen hem!

Kram

Lisa Eriksson sa...

Tack - nu känner jag mig välkommen hem :)