fredag 5 augusti 2011

Väderhysteri

Jag är trött på denna väderhysteri. Det verkar som att alla alla alla vill göra andra avundsjuka om hur bra just dom har det.
Läser ju om det varje dag på FB, från allt och alla... Det irriterar mig. OM jag hade fått bestämma hade jag PLUS alla andra fått ha det fint o härligt...

Om jag hade tvingats jobba alla dagar denna vecka så hade jag nog varit sur på allvar...
Som jag skrev nyss så älskar jag den svenska sommaren, när den visar sig från sin bästa sida. O jag vill oxå vara med om att få uppleva den, alla får vara med!

Men för att ge igen så ska jag därför visa hur vädret ser ut på Malta i nästa vecka. Right back at ya!

Man kan ju undra om tryckfelsnisse varit framme för det är ju exakt samma temperatur alla tider på dygnet.. Lustigt!
25 stabila grader och en envis sol.. Det är annat än vad Alifjante hade att erbjuda det...

Denna fredag får gärna ta slut snart.. Denna arbetsfredag vill säga..

Ikväll blir det en afton med underbar Tapas.. Me likey!

4 kommentarer:

Rhöös sa...

Åh, tapas!!! Mums!
Kanske är så att det är så solsäkert på Malta att alla meterologer tagit semester och om de sätter värme och sol dygnet runt så klagar ingen och de har säkert rätt ändå :)

Lisa Eriksson sa...

Ja vädergubbarna måste ju oxå få ha semester - helt sant :)

Carrie sa...

Jag är lite trött på solen.. Är det politiskt inkorrekt att säga så... :S

Hoppas du får det super där i alla fall!

KRAM
ps tapas here we come!

Lisa Eriksson sa...

Carrie det är helt ok att säga så! :)